گزارش کارآموزی رشته مدیریت وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 17
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 268
    بازدید ماه : 3661
    بازدید کل : 284906
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

گزارش کارآموزی رشته مدیریت وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب



گزارش کارآموزی رشته مدیریت وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب

چکیده: در طول تاریخ همیشه مواردی پیش آمده است كه انسان ها برای تحصیل و تحقق هدفهایی نیاز به همكاری با یكدیگر پیدا كرده اند . سابقه ی تعاون و همكاری در بین انسان ها به اول خلقت بشر بر می گردد.اولین نمود تعاون در بین انسان ها تشكیل خانواده می باشد.تعاون سازمانی است كه نیاز به مدیریت دارد. مدیریت در سازمان تعاون در جهت تحقق اهداف سازمان با استفاده از منابع نیروی انسانی و مالی سازمان نیاز ضروری بوده و می باشد.در سازمان تعاون منابع نیروی انسانی نقش اساسی را در تامین منابع ایفا می كند كهنیاز به هماهنگی وارتباط میان این منابع به شدت احساس می شودلذا وظیفه ی مدیران درسازمان تعاون ایجاب می كند كه بر اساس فراگرد ارتباط ، این هماهنگی را بین افراد سازمانبرقرار نماید و به هدف های سازمان تعاون تحقق ببخشد.

اداره تعاون میاندوآب از تشکیلات اداری سازمان تعاون استان آذربایجان غربی می باشد که این سازمان از سازمانهای وزارت تعاون می باشد و .... . در طول تاریخ همیشه مواردی پیش آمده است که انسان برای تحصیل و تحقق هدفهایی نیاز به همکاری با یکدیگر پیدا کرده اند و سابقه تعاون و همکاری در بین انسان ها به اول خلقت برمی گردد اولین نمود تعاون در بین انسانها تشکیل خانواده می باشد تعاون سازمانی است که نیاز به دیریت دارد . مدیریت در سازمان تعاون در جهت تحقق تهداف سازمان با استفاده از منابع سازمان نیاز ضروری بوده و می باشد در سازمان تعاون منابع نیروی انسانی نقش اساسی را در تامین منابع ایفا می کند که نیاز به هماهنگی و ارتباط میان این منابع بع شدت احساس می شود لذا وظیفه مدیران سازمان تعاون ایجاب می کند که بر اساس فراگرد ارتباط این هماهنگی را بین منابع نیروی انسانی برقرار نمایند .و به هدفهای سازمان تعاون تحقق ببخشند .

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 26

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی رشته مدیریت وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب, دانلود گزارش کارآموزی, گزارش کارآموزی رشته مدیریت, وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب, دانلود مقاله وظایف و عملکرد مدیریت در سازمان تعاون میاندوآب, دانلود مقاله, وظایف و عملکرد مدیریت, وظایف مدیریت در سازمان تعاون, مدیریت سازمان,
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392 | |