طرح توجیهی درمانگاه شبانه روزی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 79
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 330
    بازدید ماه : 3723
    بازدید کل : 284968
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

طرح توجیهی درمانگاه شبانه روزی



طرح توجیهی درمانگاه شبانه روزی

موضوع طرح : درمانگاه شبانه روزی

ظرفیت پذیرش : 200 بیمار در شبانه روز

محل اجرای طرح : قابل اجرا در كلیه مناطق شهری كشور

دوره بازگشت سرمایه: 20 ماه

اشتغالزایی : 35 نفر

چکیده: افزایش سطح بهداشت و سلامت شهروندان اثر مستقیمی بر شاخص های اقتصادی جامعه دارد، چنانچه افراد اجتماع قادر باشند به راحتی به فعالیت اقتصادی و اجتماعی بپردازند رشد اقتصادی شتاب فزاینده ای را تجربه خواهد كرد. این امر در بیانیه « بهداشت برای همه تا سال 2000 » سازمان جهانی بهداشت كه در اجلاس سی‌ام خود ، مهم ترین هدف اجتماعی دولت‌ها را رساندن كلیه مردم جهان به درجه ای از سلامت كه بتوانند از نظر اجتماعی و اقتصادی دارای زندگی مؤثری باشند، دانست نیز منعكس گشته است.

اهتمام دولت‌ها به بهبود سطح بهداشت همگانی علاوه بر سرمایه‌گذاری های مستقیم دولت در بخش بهداشت و درمان ، به شكل انجام حمایت از بخش غیر دولتی و در نظر گرفتن تسهیلات برای این بخش نیز انجام می‌پذیرد. انجام این حمایت ها معمولا در ارتقای سطح خدمات ارائه شده به بیماران اثر قابل توجهی بر جای می‌گذارد.

از دیگر سو با توجه به افزایش ظرفیت دانشكده‌های پزشكی كشور در دهه های 60 و 70 و افزایش تعداد پزشكان جوان جویای كار ، لزوم توجه هر چه بیشتر به سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان آشكارتر میگردد. چراكه علیرغم نیاز مبرم شهروندان به خدمات بهداشتی و درمانی ، خصوصا در مناطق محروم، به دلیل عدم وجود امكانات كافی ، تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشكده های پزشكی كشور فاقد شغل مرتبط با تخصص خود می‌باشند.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 19

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: طرح توجیهی، پزشکی و سلامت، ،
:: برچسب‌ها: طرح توجیهی درمانگاه شبانه روزی, دانلود طرح توجیهی درمانگاه شبانه روزی, دانلود طرح توجیهی, طرح درمانگاه شبانه روزی, طرح احداث درمانگاه شبانه روزی , پروژه کارآفرینی درمانگاه شبانه روزی , طرح توجیهی تاسیس درمانگاه, طرح تاسیس درمانگاه,
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392 | |