مقاله سرمایه اجتماعی مفهوم و نظریات
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 59
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 310
    بازدید ماه : 3703
    بازدید کل : 284948
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله سرمایه اجتماعی مفهوم و نظریات



مقاله سرمایه اجتماعی مفهوم و نظریات

چکیده: اصطلاح سرمایه اجتماعی در رشته جامعه شناسی نخستین بار در اثر کلاسیک جین جاکوب، به نام مرگ و زندگی در شهرهای بزرگ آمریکایی به کار رفته است.سرمایه اجتماعی همانند دیگر اشکال سرمایه مولد است و رسیدن به اهدافی را امکان پذیر می سازد که در نبود آن، دسترسی با آن اهداف ناممکن خواهد بود.سرمايه اجتماعي يك هنجار غير رسمي ايجاد شده مي باشد كه همكاري ميان دو يا چند شخص را افزايش مي دهد.سرمایه اجتماعی اهمیت اساسی شبکه های قوی، روابط مبتنی بر اعتماد و همکاری را در اجتماعات آشکار می سازد.سرمایه اجتماعی شبکه ها و هنجارهای تشریک مساعی متقابلی است که ایجاد ارزش می نماید. در این مقاله که به صورت توصیفی است، مفهوم و سیر تاریخی سرمایه اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و تعریف از آن ارائه می گردد. و ضمن اشاره به انواع سرمایه ها به تفارقات و اشتراکات سرمایه اجتماعی و انسانی پرداخته و در ادامه نیز انواع سرمایه اجتماعی را به صورت تفصیلی مورد بررسی قرار می دهیم. در نهایت سطوح و تئوری های سرمایه اجتماعی را به صورت مبسوط تبیین کرده و عناصر و ابعاد آن را اشاره می نماییم.

واژگان کلیدی: سرمایه، سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی، تئوری های سرمایه اجتماعی، هنجار، شبکه، اعتماد.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 25

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، روانشناسی و علوم تربیتی، جامعه شناسی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله سرمایه اجتماعی مفهوم و نظریات, دانلود مقاله, سرمایه اجتماعی مفهوم و نظریات, مقاله سرمایه اجتماعی, مفهوم و نظریات سرمایه اجتماعی, مقاله سرمایه اجتماعی, مقاله, مفهوم سرمایه اجتماعی,
تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | |