مقاله رهبری تحولی مفاهیم و نظریات
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 102
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 353
    بازدید ماه : 3746
    بازدید کل : 284991
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله رهبری تحولی مفاهیم و نظریات



مقاله رهبری تحولی مفاهیم و نظریات

چکیده: در طول تاریخ ثابت شده است که موفقیت و شکست، جنگ‌ها، امور تجاری، مسابقه‌های ورزشی، گروه‌های معترض سیاسی تا حدود زیادی به رهبری آنها مربوط می‌شود. علی‌رغم توجه به اهمیت رهبری، این موضوع هنوز به صورت یک راز باقی مانده است با پیشرفت جوامع و به تبع آن گسترش و پیچیدگی‌های سازمانی به رهبری به عنوان یک ویژگی ضروری برای هدایت و اداره سازمان‌های امروزی محسوب می‌گردد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا برخی از تئوری‌های مهم رهبری را به طور تطبیقی در طی زمان‌های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم. این مقایسات در بعد مقایسات دور و نزدیک انجام می‌گیرد. و مقایسات نزدیک به دنبال تفاوت‌ها بوده و در مقایسات دور به دنبال شباهت‌های دو پدیده می‌باشیم. ابتدا مروری به تعریف و تفاوت مدیریت و رهبری پرداخته و سپس برخی از تئوری‌های مهم رهبری به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه به تفصیل در مورد تئوری رهبری کاریزماتیک و رهبری تحول آفرین و همچنین رهبری تبادل بحث کرده و آنها را به صورت تطبیقی با هم مقایسه می‌کنیم. در این مقاله سعی شد تا مهمترین تئوری‌های مربوط به رهبری بطور تطبیقی با هم مقایسه و مطالعه گردند. در این بحث ویژگی‌ها و تفاوت‌های این تئوری‌ها با هم مقایسه شده و در آخر تئوری رهبری تحول‌آفرین و تبادلی با هم مقایسه و به صورت تطبیقی بین 4 کشور شوروی سابق (روسیه، گرجستان، قزاقستان، قرقیزستان) و آلمان و آمریکا مورد بحث قرار گرفت.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 19

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، روانشناسی و علوم تربیتی، جامعه شناسی، مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله رهبری تحولی مفاهیم و نظریات, دانلود مقاله, رهبری تحولی مفاهیم و نظریات, مقاله رهبری, مفاهیم و نظریات رهبری, مفاهیم رهبری, رهبری,
تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | |