مقاله بررسی اكسل خودرو
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 187
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 438
    بازدید ماه : 3831
    بازدید کل : 285076
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله بررسی اكسل خودرو



بررسی اكسل خودرو

چکیده: اكسل عضو گردنده ای است كه به ان نیروی پیچشی وارد نمی شود و فقط تحت تاثیر نیروی خمش قرار دارد این قطعه می تواند به عنوان تكیه گاه چرخ(اعم ازچرخ تسمه ، چرخ زنجیر ، چرخ دنده) بكار می رود اكسل ها ممكن است متحرك (مانند اكسل چرخ های وسایل نقلیه ای كه روی ریل حركت می كنند)و یا ثابت (مانند اكسل چرخ های درشكه و دوچرخه)شافت :عضو گردنده ای است كه برای انتقال نیرو و حركت بكار می رود. و تحت تاثیر نیروی پیچشی و نیروی خمش قرار دارد و به سه گروه ثابت،مفصلی و قابل خمش تقسیم بندی می شود. شافت های ثابت برای سوار كردن چرخ دنده ها كلاچ ها چرخ تسمه و دسته لنگها مورد استفاده قرار می گیرد. میل لنگ ها نیز جزء شافت های ثابت هستند و از انها برای تبدیل حركت دورانی به خطی و یا برعكس استفاده می شود. شافت های مفصلی میله هایی هستند كه امتداد آنها نسبت به هم دارای زاویه باشند و از انها برای انتقال نیروهای پیچشی بین دو شافت كه در یك امتدادنیستند و تحت زاویه های مختلف قرار دارند استفاده می شود بیشترین مورد استفاده شافت های مفصلی در ماشین های فرز ماشین های كشاورزی ماشین های حمل و نقل و اتومبیل ها می باشد باید توجه داشت كه برای تنظیم شافتهای با ارتباط مفصلی زوایای دو مفصل باید با یك دیگر مساوی باشند.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 18

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: مقاله بررسی اكسل خودرو, دانلود مقاله بررسی اكسل خودرو, دانلود مقاله, بررسی اكسل خودرو, مقاله اكسل خودرو, اكسل خودرو,
تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | |