مقاله مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 544
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 795
    بازدید ماه : 4188
    بازدید کل : 285433
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن



مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن

چکیده: آگاهی از نفوذ آلاینده ها در سیستم ماشین آلات و تأثیر آن ها در ایجاد خوردگی و فرسایش قطعات فلزی مورد بحث و بررسی در مقاله می با شد . نتایج آنالیز نمونه های روغن كه طی سالیان متمادی توسط نگارنده مقاله در بخش ماشین آلات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و تطبیق وضعیت عناصر فرسایش ی با نحوه فرسایش قطعات با نمایش عكس ها و نمودارها از مطالب تأكیدی مقاله می باشد . همچنین تأثیر آلاینده ها ، مخصوصًا آب بر روی عناصر و كیفیت روغن های روانكار مورد بحث می باشد .نتایج اجرای مراقبت وضعیت ماشین آلات با روش آنالیز روغن در جلوگیری از نفوذ آلاینده ها و استفاده از روغن های مناسب و افزایش كاركرد روغن های مصرفی و همچنین پیش بینی تعمیرات قبل از گسترش خرابی بسیار مؤثر بوده است در نهایت مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن بعنوان یك روش موثر نگهداری و تعمیرات (نت) شناخته شده و توصیه می گردد.

واژه های كلیدی : روغن آنالیز مراقبت وضعیت فرسایش آلودگی

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 9

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، مقاله، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن, دانلود مقاله, مراقبت وضعیت ماشین آلات از طریق آنالیز روغن , پایش وضعیت با آنالیز روغن, کاربرد آنالیز روغن در پایش وضعیت, مونیتورینگ با آنالیز روغن,
تاريخ : جمعه 19 مهر 1392 | |