مقاله مهندسی مکانیک فرایند کشش عمیق استوانه های با نسبت کشش خیلی بالا
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 180
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 431
    بازدید ماه : 3824
    بازدید کل : 285069
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

مقاله مهندسی مکانیک فرایند کشش عمیق استوانه های با نسبت کشش خیلی بالا



مقاله مهندسی مکانیک فرایند کشش عمیق استوانه های با نسبت کشش خیلی بالا

چکیده: در این مقاله، فرآیند كشش عمیق استوانه های با نسبت كشش حدود ۹ با استفاده از روش المان محدود و آزمایش های تجربی انجام گرفته است. كشش استوان ههای با نسبت كشش بالا بدون عملیات آنیل در وسط فرآیند بسیار مشكل است و از طرفی اضافه كردن عملیات آنیل به فرایند تولید این قطعات، باعث افزایش هزینه و زمان تولید می شود. در این پژوهش استوانه ای با نسبت كشش حدود ۹ از بلانک اولیه به ضخامت ۰.۶ و قطر ۳۶ میلی متر با وجود آنیل حرارتی در مراحل محدودی از فرآیند، تولید شده است. نسبت كشش برای مراحل مختلف كشش با استفاده از روش المان محدود تعیین و سپس درستی نتایج با آزمای شهای تجربی مورد بررسی قرار گرفته است. فرآیند كشش عمیق با استفاده از نرم افزار ABAQUS/Explicit شبیه سازی شده و آزمایش های تجربی برای ساخت استوانه ای به قطر ۴ میلی متر و ارتفاع ۷۰ میلی متر از بلانک به قطر ۳۶ میلی متر انجام گرفته است. تأثیر عوامل اساسی فرآیند با استفاده از روش المان محدود بررسی شده و با نتایج تجربی مقایسه شده است. مقایسه نتایج مطابقت خوبی را نشان می دهد. توزیع ضخامت قطعات حاصل ازروش المان محدود و آزمایش های تجربی در تعدادی از مراحل کشش مقایسه و بررسی شده است.

واژه های کلیدی : کشش عمیق استوان های، نسبت کشش بالا، جنس برنج، المان محدود، آزمایش های تجربی

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 9

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: مقاله، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مهندسی مکانیک فرایند کشش عمیق استوانه های با نسبت کشش خیلی بالا, دانلود مقاله, مقاله مهندسی مکانیک, فرایند کشش عمیق, استوانه های با نسبت کشش خیلی بالا,
تاريخ : شنبه 20 مهر 1392 | |