گزارش کار آموزی معدن زغالسنگ طزره
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 206
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 457
    بازدید ماه : 3850
    بازدید کل : 285095
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

گزارش کار آموزی معدن زغالسنگ طزره



گزارش کار آموزی معدن زغالسنگ طزره

چکیده: زغالسنگ ماده ای است که بشر برای تولید حرارت درطول سالیان دراز از آن استفاده کرده وبه این نکته دست یافته که از این ماده جهت تامین گرما وهمچنین تامین انرژی صنایعی همچون سیمان وفولاد سازی وتولید الکتریسیته میتواند بهره ببرد.دردودهه اخیر بدلیل فراوانی زغالسنگ مشکلاتی که بعضی از کشورها در تامین نفت وگاز خود داشتند از زغال درتبدیل به نفت وگاز استفاده شده است. از موارد استفاه زغالسنگ،تبدیل آن به کک واستفاده آن درصنایع چدن وفولاد می باشد.دریکصد سال آینده به دلیل مصرف بی رویه مواد نفتی در چند دهه گذشته زغالسنگ یک عامل مهم درتامین انرژی خواهد بود.نکته بسیار مهم در مصرف زغالسنگ آلوده کردن محیط زیست می باشدکه در دو دهه گذشته نیز مقررات وآیین نامه هایی خاص به منظور جلوگیری ازآلودگی محیط زیست در اثراستخراج وبخصوص مصرف زغالسنگ نا خالص تنظیم شده است که گاها به منظور عامل بازدارنده عمل می کندلذا ضرورت دارد در زمینه تولید زغالسنگ خالص وشیوه های مصرف، مطالعات ویژه ای انجام شود.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 84

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: علوم پایه، گزارش کارآموزی، ،
:: برچسب‌ها: گزارش کار آموزی معدن زغالسنگ طزره, دانلود گزارش کار آموزی معدن زغالسنگ طزره, دانلود گزارش کار آموزی, معدن زغالسنگ طزره, گزارش کار آموزی, معدن , زغالسنگ , طزره, گزارش , کار آموزی , معدن زغال سنگ , معدن طزره,
تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 | |