آسیب شناسی اندیشه انسان امروز
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 45
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 296
    بازدید ماه : 3689
    بازدید کل : 284934
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

آسیب شناسی اندیشه انسان امروز



پرو‍ژه رشته علوم سیاسی و علوم اجتماعی با موضوع آسیب شناسی اندیشه انسان امروز

متن کوچکی از پروژه: سال 43 سال عقب نشینی آلمان در جبهه شرق بود.  فاشیسم در ایتالیا در ماه جولای سال 43 به زانو درآمده و موسولینی (رهبر ایتالیا) بعد از 21 سال حكومت استعفا داد. دولت بعدی ابتدا اعلام بیطرفی كرد. اما فشار آمریكا از یك سو و اقدام آلمان در عملیات چریکی برای نجات موسولینی از بند، از سوی دیگر، ایتالیاییها را به حمایت از متفقین مجبور كرد تا دشمنی به دشمنان هیتلر اضافه شود. اما همچنان سربازان آلمانی شمال ایتالیا را در دست داشتند. از ابتدای سال 44 حدود 6 ماه جنگ بین آلمان و متفقین در ایتالیا ادامه یافت تا اینکه ارتش هیتلر مجبور به عقل نشینی کامل گشت.  هماهنگی عجیب شوروی، انگلیس و آمریكا و امضای قرارداد ملل متحد دیگر مشکل هیتلر بود. چرچیل نخست وزیر بریتانیا در نطقی در پارلمان در سال 41 گفت "اختلافات تئوریك من و استالین به جای خود اما از امروز تا پایان جنگ، دشمن مشترك انگلیس و شوروی، فقط هیتلر است. جنگ ما با كمونیسم بماند برای بعد" در سال 44 اوضاع بد آلمان غیر قابل تصور بود. نیمی از نیروی زمینی در جبهه شرق، نیمی در ایتالیا. نیروی دریایی در کانال مانش (انگلستان) و دریای شمال. ضمن اینكه نهضت‌های مقاومت در كشورهای مختلف بخصوص فرانسه و بلژیك بر مشكلات هیتلر افزوده بود. نیروی هوایی قدرتمند آلمان در این سال شكست خورده و جنگنده‌های انگلیسی موفق شدند انتقام بمب‌ باران‌های سالهای قبل را گرفته و برلین را بلرزانند. در ژوئن 1944 آمریكا هم رسما با حمله به سواحل نورماندی فرانسه تحت اشغال، به شکل مستقیم با آلمان رودررو شد. ارتش سرخ در اواخر سال 43 كیف را تصرف كرده و در فوریه 44 به سمت لهستان و رومانی پیشروی كرد. فرانسه، هلند و بلژیك با كمك آمریكا آزاد شده و متفقین از غرب به مرزهای آلمان رسیدند. شوروی هم كشورهای اروپای شرقی را یك به یك نه آزاد بلكه به تصرف خود در آورد. از نظر مردم کشورهای اروپای شرقی یعنی لهستان، بلغارستان، فنلاند، چكوسلواكی، یوگسلاوی و رومانی تفاوتی بین فاشیسم و كمونیسم وجود نداشت اما آنها توان آغاز جنگی دوباره را نداشتند. در اکتبر سال 44 پاریس آزاد شد.

...

فرمت فایل: DOC (ورد 2003) قابل ویرایش تعداد صفحات: 40

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، جامعه شناسی، مذهبی، ،
:: برچسب‌ها: آسیب شناسی اندیشه انسان امروز, دانلود پروژه آسیب شناسی اندیشه انسان امروز, دانلود پروژه, دانلود پروژه علوم اجتماعی, دانلود پروژه جامعه شناسی, دانلود پروژه علوم سیاسی, پرو‍ژه رشته علوم سیاسی و علوم اجتماعی,
تاريخ : پنج شنبه 9 آبان 1392 | |