پروژه مبدل های حرارتی
درباره وب

محیطی امن و مطمئن جهت رفاه محققین، دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای دانلود پایان نامه، مقاله و پروژه های علمی و آموزشی در تمامی رشته ها تمامی فایلهای ارائه شده در این سایت قابل دانلود بوده و مبلغ آن به صورت آنلاین پرداخت می شود. پس از پرداخت بلافاصله لينک دانلود نمایش داده مي شود و همزمان يك نسخه از فايل به ايميل شما ارسال مي گردد.
نويسندگان
امکانات وب

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 73
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 324
    بازدید ماه : 3717
    بازدید کل : 284962
    تعداد مطالب : 1157
    تعداد نظرات : 2
    تعداد آنلاین : 1



    خرید و فروش فایل

    counter hit make

پروژه مبدل های حرارتی



پروژه مبدل های حرارتی

پروژه اینجانب مربوط میشود به طراحی مبدل های حرارتی است که شامل مقدمه ، اهداف اصلی طراحی،مزایای مبدل های پوسته و لوله ،قسمت های اصلی مبدل هاهمراه با اشکال مختلف ،تعاریف کلیه قسمت ها ، اثرات حرارتی ،انتخاب محل عبور سیال ،خورندگی سیالات ،انتخاب محل عبور سیال ، خطر نشت ، رسوب مبدل ها ، تمیز کاری و نگهداری است .

همچنین در این پروژه از زبان برنامه نویسی متلب (نزدیک 400 خط برنامه نویسی) استفاده شده.

همه ی فرمول های مورد استفاده ، نقشه ها و شکل های بدست آمده نیز در پروژه آورده شده است که امیدوارم برای شما مفید واقع شود.

چکیده: مبدل حرارتی (heat exchanger) دستگاهی است که انرژی حرارتی  را از سیالی به سیال دیگر منتقل می کند. سیال ممکن است هوا یا گاز باشد. به این صورت که دو سیال با دمای مختلف را وارد محفظه می کنند و میان آن ها انتقال حرارت صورت می گیرد. این دو سیال هرگز با هم مخلوط نمی شوند. کاربرد مبدل در یخچال ها، سیستم های تهویه مطبوع نیروگاه  ها، فرایندهای گاز طبیعی و... می باشد مبدل ها ی حرارتی پوسته و لوله از پركاربرد ترین مبدل ها در صنعت می باشند.این مبدل ها از لوله هایی با مقطع دایره ای كه در پوسته های استوانه ای بزرگ نصب شده اند، ساخته می شوند به طوری كه محور لوله ها موازی با محور پوسته است . این مبدل ها به صورت وسیعی به عنوان خنك كن های روغن ،چگالنده ها و پیش گرم كن ها در نیروگاهها ، و به عنوان مولدهای بخار در نیروگاههای هسته ای و در كاربردهای صنایع فرآیندی و شیمیایی استفاده می شوند. در مبدل های حرارتی پوسته و لوله دارای  بفل(صفحات هدایت كننده جریان) ، جریان سمت پوسته به صورت متقاطع با لوله ها در بین دو بفل مجاور جهت داده می شود و در حالیكه از فاصله ما بین  دو بفل به فاصله بعدی منتقل می شود ، موازی با لوله ها ، جهت می یابد.

...

فرمت فایل: DOCX (ورد 2007) قابل ویرایش تعداد صفحات: 41

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:: نویسنده : dpp
:: موضوعات مرتبط: پروژه، مکانیک، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مبدل های حرارتی, دانلود پروژه, مبدل های حرارتی, پروژه مکانیک مبدل های حرارتی, پروژه مکانیک , مبدل های حرارتی , دانلود پروژه,
تاريخ : سه شنبه 14 آبان 1392 | |